A n n A's Blog

Without love there are no dreams

1 Martie :D

           Astazi este 1 Martie si primavara isi intra in drepturi in mod oficial.He he, a venit si primavara cea mult asteptata 😀 , a venit si ziua noastra…:-” … Tocmai am venit de la alergat  si pe drum foarte multa aglomeratie , agitatie , care in mod normal m-ar fi scos din sarite, dar cand vedeam barbati  la cumparat de martisoare, flori, etc…m-a binedispus .De ce? Pentru ca mi-am dat seama ca indiferent ca e criza, indiferent ca lumea a luat-o razna total in ultimul timp, inca se tine cont de astfel de ocazii, iar asta e imbucurator pentru femei, pentru ca, oricat de mica ar fi atentia, conteaza, ne simtim importante, apreciate.

       Da, a venit primavara,un nou sezon, un nou capitol din viata mea.Astept cu nerabdare incalzirea vremii, desi am tot auzit in jur ca ninsorile s-ar intoarce:-s, sper sa nu fie adevarat:-s, numai supooort.NU SUPORT iarna ! Ajungee! A nins destul.

 Fiecare dintre noi pasim in noul anotimp cu ganduri, sentimente si planuri.

Eu am hotarat sa :

  • imi purific organismul,ducand o dieta sanatoasa,ca s-a depus destul pe parcursul iernii
  • imi incep majoritatea zilelor cu cel putin 30 de minute de jogging prin Iore, in functie de cum imi permite si programul de la facultate, care oricum spre bucuria mea e destul de lejer semestrul asta:D
  • aduc unele schimbari in ceea ce priveste felul meu de a gandi, simti..dar aici nu dau mai multe detalii:D

Astea sunt doar cateva din planurile mele…sper sa reusesc sa ma si tin de ele ,as mai scrie dar sunt putin in graba.

Perspectiva unei primaveri minunate e chiar realitate acum….asa ca va urez ca cel mai placut anotimp al anului sa va aduca si cele mai frumoase clipe din viata!

1 martie 2010 - Posted by | 1

3 comentarii »

  1. Azi as vrea ca primavara sa soseasca si in sufletul tau si sa iti aduca multa bucurie si dragoste pentru ca meriti .
    Mersi mult de comentarii si sunt sigur ca tot ce ti-am urat o sa ajunga la tine pentru ca meriti cu siguranta.primavara sa aduca schimbarile pe care tu le vrei.La Multi Ani

    Comentariu de sorin22pg | 1 martie 2010 | Răspunde

  2. Una din florile pe care le sarbatorim astazi esti si tu .Asa ca iti doresc bucurie in suflet si iubire .La multi Ani Anamaria!!! si tine-o tot asa cu blogg-ul.poop

    Comentariu de sorin22pg | 8 martie 2010 | Răspunde

  3. Ciao Anamaria imi pare rau ca nu ai mai scris.Sper ca esti bine si poate o sa mai ai ceva de scris si pe blog.Pooop!Sa ai o vara frumoasa!Sorin

    Comentariu de sorin22pg | 31 iulie 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu